Clik! Clik!

Khamis, 3 Februari 2011

My 1st Entry

Bismillah,

ceywa da mcm nk brucap plk gayanya kn? haha..

Okeh erm aku tak tahu kenapa aku wujudkan blog aku yang nta apa2 nta ni..

Terlalu byk sgt cerita kt dlm kepala aku ni yela pendek kata.. 

bkn pnjg kata okeh..pendek kata,

Aku ni bolehla dikatakan penyimpan rahsia2 terbesar mereka2 disekeliling aku..

And sebab itulah jgak aku xletak pun siapa aku kt blog rekaan aku kali ni..

Adakah itu bermaksud aku ada blog jgk? oooo myb. hahaha

blog aku sebelum ni xda sapa pun prnh bca kot coz 

Aku xde pengikut beratos2 or bribu2 cam org len..

Lagi satu aku bkn jutawan yg boleh papar sgala harta aku dkt blog rekaan ni..

Harta aku buku2 komek aku je kot..hahaha

So aku reka blog ni untuk aku tenangkan sikit kepala hotak aku 

yg byk sgt simpan cerita kwn2.

Sapa yg nk bca tu bca lah okeh..yg buruk jdikan tauladan jgn dibuat plak..

dan yg baik tu korang jadikan teladan xsemestinya korang kne tiru fikirlah..

semua dah dewasa..

cau..



Nota siku aku : aku tulis kecik2 coz dkt pc aku bso2 aku nmpk..hahaha sory la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan