Clik! Clik!

Khamis, 3 Februari 2011

MGF PUNYER CITER PLAK

Mgf -my girl/gud fren- ni adalah kwn baik aku sndiri, dia ni sbenarnya baik sgt masa dkt sekolah dlu,

dia ni alim2 sket orgnye, xbyk ckp, pendek kata, bkn pnjg kata..dia ni mmg baiklah.

keluarga dia jns garang2 gila. mmg dia xdibenarkn oleh keluarga dia keluar dgn laki2 

even girl pun mereka akn tapis2 dlu..haaa pyh ke xidup cmtu?

ceritanya mgf ni mmg ramai org minat dia, tp dia jns xlyn myb dia takut ngn fmly dia la kan..

masa dia balik dari tusyen ada sorang mamat ni minat gila ngn mgf ni, 

mamat tu selalu hntr surat cinta dkt mgf ni tp mereka xprnh jumpa..


so hari tu kbetulan ayh mgf xboleh ambik dia dr tusyen so dia naek lah bas dgn kami semua..


mamat tu kebetulan ada, dah org minat sgt apa lg kan? dia tros duduk dkt sbelah mgf ni..


tp nk jdkn cerita abg spupu mgf ni pn naek bas yg sama so dia nmpk la semua tu..


balik2 rumah spupu dia da story dkt fmly mgf ni so trok gak lah dia kna pukul ngn ayh dia.. ksian.


so bila khidupan disekat2 sgt, dia jadi tension n xtntu arh dia da mula blaja2 nk ikut mat2 rempit.


tp sbagai kwn kami still nasihatkn dia, dia mmg baik dia dgr je nasihat kami.


tp nta mcmn lps hbs spm dia bkwn dgn sorang mamat ni, kononnya mamat ni baik gilalah..


fmily mgf ni pn da pksa2 dia kawen ngn mamat tu.


mgf ni da dpt green light dia pn sronok smapai xhengat..

ats dsr keprcayaan n ats dasar dia mmg xda pengalaman


satu hari tu mgf ni dibawa ke pjbt mamat tu, 

dia kata pelik coz pjbt tu xda org? haaaaa then kt ctu dia kne rogol ngn mamat tu.


tp dia xckp pn dgn fmly dia. sbbbbbb dia takut katanya. tau la fmly garang cmna..


until nw dia dah pn kawen tp dia mmg gila2 xbahagia siang mlm berendam air mata.


dia kje besar gaji besar keluarga pn mmg kaya2. tp dpt mamat mangkuk tu rosak idup mgf ni.


gaji dia smua laki dia rembat, dia pernh hilang sbr n crita hal ni pd fmly dia tp fmly dia xpcaya.


fmly dia soh mgf ni balik rumah cam neraka bagi dia..aku ble nasihat n kesiankn dia je.


boleh dia kata dkt aku duit blnje mkn utk dia di tmpt krja cuma RM50 sbln. 

yg laki dia bg. lain 2 smua laki dia rembat.


erm, aku da ckp dgn dia mohon jela cerai bila aku tgok dia sengsara cmtu.


tp tahu apa mgf tu kata? 


"i xble...i xnk cerai, i takut malu, apa yg i nk buat kalau dia xde? i ble mati. i da syg dia sgt2..

biarlah dia jd suami i dr mula ni hingga i mati nnti".


aku xtau cmne punya baik or bodohnya mgf ni sbenarnya..rsa nk menangis bila tgok dia cmtu.


kdg2 bila aku xdpt panggilan dr dia or dgr crita tbaru dr dia aku rasa cam ada bnda buruk da blaku.


btw aku cuma mmpu bdoa dia bahagia.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan