Clik! Clik!

Khamis, 3 Februari 2011

Cerita Kawan Aku Pasal Tempat Kerja Dia

Kawan aku dia kerja gomen, tiap2 hari dia akn memekak dkt telingar aku psl kwn2 dia dkt ofs dia tu

Selalunya aku diam n dgr je, tp telinger pun da naek pekak 

sampai aku ble nmpk mulut dia je yg bgerak2 tp aku xdgr pn sore dia..hahaha 

So aku tnyalah dia apa psl dia bengang sgt ngn member2 ofs dia tu dan jwpn dia ada dkt bwh ni :
  • dtg kerja da ckup baik sbb sblm pkl 8 pg diaorg sampai tp... dtg2 utk punch kad je, ada yg pergi hntr ank kesekolah, ada plk yg pergi bersarapan, xkurang ada jgk yg pergi tdo dkt bilik2 kosong or surau jabatan.. hishhh. 
 
  •  Ada plk yg suka ilang2? masuk kerja pukul 8 sampai pkl 9 lps tu mereka akn hilang tnpa boleh dikesan sampai pkl 11 @ 12 kemudian balik ofs balik then pkl 1 keluar lunch plk..hahaha gilela.

  • Kaum perempuan plk asyk la mkn shja, skjp2 mereka ilang di pntry ofs..
 
  • ada jgk yg pkl 11 @ 12 da mula berdedai2 bwk beg ke surau, bkn beg telekung tp beg mekap2 je..hahaha masuk awl2 tdo pkl 2.30 slps hbs wktu rehat baru mereka solat. hish2x
 
  • Ada lg teruk yg suka mkn rasuah, ehh rasuah ke? kira suapan or mntk2 blnje tu rasuah lah kn? 

Aku suruh je member aku buat laporan dkt bos dia, tp dia jwb nnti dia balik yg kne..erm aku pn xphm kesian aku tgok dia cmtu. susah jgk kalau kita jujur tp kne bkerja dgn org yg xjujur ni kan?


Ada ke yg sama pengalaman cmni? or ada nk komen apa2? 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan