Clik! Clik!

Khamis, 3 Februari 2011

Kalo Korang Perasan


Kalau x slh aku n kalo korang -siapa yg aku mksdkn korang- 

yela kalo ada org yg bca blog aku ni la ye..
 
perasaan x korang tahun lps2 or tahun sblm2 ni hjn lbt,  

n bnjr dkt sbela kbynkn negeri dlm negara ni.

n kalo korang jgk prasan tahun sblm ni sbela laen bnjer, tahun ni sblh cni plk...


n kalo xsalah or kalo korang prasan setiap tmpt or ngeri tu da dilanda bencana bsr..

erm aku piker dunia dan semakin tua n dah xlarat lg 

nk tampung kita ngn dosa2 kita ye dak?


dan itu tentulah kerana Allah s.wt ingin menghukum kita kerana terlalu leka


atau mengingatkn kita2 ni untuk bertaubat sblm tlmbt.. 


Sedih je bila dgr org senegara kita dilanda mcm2 dugaan sbegitu, 

kehilangan ank, isteri, suami, ibu,


ayah, saudara mara, harta yg dicari selama hidup ini.. hilang skelip mata..


Semoga aku ngn kengkawan semua sempat lagi beramal soleh dan btaubat sblm tlmbt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan